Rose McGowan photographed by Ellen von Unwerth |
И градът си събува без свян панталоните...
Трите месеца свършиха. Няма път за към село. Из „Балада за момичето от село”,Тодор Чонов
Няма! Наебаха ни и сега ни е срам да се върнем!
Писмо на Тодор Чонов до мен по повод горното
стихотворението
Ти така се учудваш, сякаш не знаеш какво е да те натеглят.
Никога ли не си си изпускал сапуна в банята?
[*] Френски комикДруго писмо на Тодор Чонов до мен по повод„Майко,
„Балада за момичето от село”
Фернандел[*] убит!
Фернандел
зарит в земята!
Фернандел
го няма днес!
Фернандел
лежи в полята
пред стените
на Мадрид.”Тома Марков, при представяне на негова книга в„Той бе толкова добър,
пловдивски клуб, когато реши да цитира Вапцаров
те защо ми го убиха?”Никола Вапцаров„Аз го мислех за лесбийка, тя се оказа – педераст!”Юлиан Папазян, фронтмен на „Читалня №1”„Кажи ми сестро, де е Караджата?” ето на - и сега настръхнах."Някакъв анонимен пич от форумите в интернет размечтал се за тройка
Люпят порно като семки помаците от село Джурково,
най-после цивилизацията дойде с кабеларките в Сульовска[**],
„много му е мек на негъра от телевизора, това да го държиш и да го вкарваш – не е работа,
силикон е братче”, приказва си помакът и свисти в гората, докато коси ливадите
и с три овце спасява своето Айше и своя свят от кризата.
Накрая козата го отнася, дашното магаре или леля Лейла Милионерката
(в случая Лейла е милионерка от тежък сексуален труд или по-точно,
от производство на свирки) –
в обора на Мехмед лихваря, познат във обществото като Митю Бабата, –
в обора – публичния дом на махала Надежда (някакъв зевзек така е кръстил Сульовска) –
природа, къщи, камък, красота.
По времето на манатарката
леля Лейла излиза заедно с гъбата в гората
по околните бърчинки[***].
Помаци, цигани и турци с найлонови торбички с гъби чакат
леля Милионерката да цъфне като майска роза,
понесла раница и петлитрова бутилка с вода,
тоест банята си носи с нея,
явно е работила в Гърция, или в някоя друга цивилизована страна,
и вече знае, че без баня секс не става,
гледала е нещо там,
баба, дядо или внуче.
Селата нямат история (Шпенглер), там има само похотливи добичета,
селските анклави пъшкат като натоварени със похот сливи,
като опустошени ябълки и гневни круши, като четирите страни, наречени посоки;
като изсипани в боклука
гневни Коледи,
олющени Природи,
изтърбушени Морета,
природа, къщи, камък, красота.
Весела със тъжните очи още плаче за Италия,
за онези осем дълги и празни години в миланските весели стаи,
и за чувалите тежки оргазми, които забрави да си донесе в Пловдив.
Остана много бедна на оргазми бедната Весела с тъжния поглед.
Вапцаров, работникът-поет се мъчи да си спомни филма,
където той и Грета се целуват.
Какво се случи след това?
Къде заведе актрисата с колата?
Какво й сложи в топлата ръка?
С какво довърши любимият на Грета Джон[****]?
С кама или с цвете?
На тези сакрални въпроси, отговорите са:
А. Целуна и подхвана за гъза
Б. На два километра извън града
В. Пенис
Г. С кама
Ето, по този начин завършва стихотворението, с кама.
И със цветето на къдравата Гретхен.
[**] Махала на Джурково
[***] Хълмчета
[****] Лирични герои на Никола Вапцаров от стихотворението „Кино
Asia Argento |
Няма коментари:
Публикуване на коментар